another bump in the road

vilket inte alls är ovanligt för fröken emma. äntligen har jag lyckats
få uthyrt min lägenhet. so what's next? lite extra CSNkrångel har väl
aldrig skadat. dö. bara dö. blanketten som jag fick från spanska skolan
och skickade in till CSN den 12e augusti var tydligen bara ett bevis
på kursavgiftens summa. vilket skolan inte förklarade för mig, trots att 
jag flera gånger frågade om det räckte med denna blankett för att få lånet
för kursavgiften. så upptäcker först NU när jag sitter och fyller i ansökan
om studiemedel att man ska fylla i om man vill ha merkostnadslån för
undervisnings-avgift.
jaha? slänger mig på luren till CSN. jo, detta är
riktigt. jag måste fylla i här på nätet om jag vill ha extra lån för kursavgift.
jamen, fuck this. jag ska betala en summa på 23 450 kronor den sista
augusti. 'nej, det kommer du inte hinna få pengarna till. det tar ungefär
2-3 veckor.'
no shit.

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, allt bra? :)

2010-08-26 @ 10:45:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0