i feel lost in a world full of people

var jätte jätte PEPP inför gårdagens finsittning och eftersläpp.
presentationen inför nollorna gick mer än utmärkt. det var
VÄLDIGT MÅNGA CHOCKADE skratt, kommentarer och miner
när vi avslöjade våra riktiga jag och utseenden. klockan 18.05
släpptes vi in i idrottshallen. presentationer. avslöjningar. tacktal.
efter över en timmes väntan får borden längst fram börja ta från
buffén. fair? hardly. eftersom de kom sist. vi lärare kom i stort
sett först och hade väntat i sisådär en och enhalvtimme. hungriga.
törstiga. efter ytterligare nästan en timme har de inte ens kommit
halvvägs genom borden. både det röda och vita vinet är SLUT.
jaha, cider it is. överstaben tar micken och beklagar att det tar
sådan tid och att de främre borden kanske skulle kunna vänta
med att ta en andra gång (!!!!!?) tills ALLA i salen fått ta en gång.
SERIÖST? har folk börjat ta en andra gång medan hälften inte
ens fått ta en första?
great. maten kommer säkert också ta slut
innan vi hinner komma fram. efter 2,5 h brast det för oss LÄRARE
och vi marscherade fram till buffébordet. ignorerade de andra
borden och tog plats. maten var sådär. INTE värt 400 kronor. vi
ville ha in vår andra gratisdricka. men 'den kommer med efterrätten'
fick vi bara som svar. efter en timme tröttnade jag och gick och
köpte en egen cider. LÅNGDRAGET. sjuuuuukt långdraget. desserten
kom. strax innan 22. sen fick vi släppas in på KÅREN. givetvis var
det LÅNG kö in. regnet kom. spännande. halvseg. trött i fötterna.
men kom in och dansade lite. gick några varv. 00.15 var emma redo
för hemgång. undrar vad det är för fel? alla andra verkade ha jättekul.

VARFÖR HAR JAG INTE ROLIGT? VARFÖR ÄR JAG TRÖTT PÅ DETTA FESTANDE?

det är samma sak alltid. det blir inte bättre. jag ger det försök
efter försök
. men det är alltid samma resultat. jag har inte kul.
missförstå mig inte. ALLA lärarna är fantastiska människor.
ettorna som tvåorna. det är jag som är fucked up. i feel lost.

jag hoppas innerligt att MADRID fixar mig. lagar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0