jag som aldrig skulle flytta igen. .

'jävla fanflytthelvete' skrev jag i mitten av januari. även att det var sista flytten.
lyssna aldrig på vad jag säger. eller jo, men inte när det gäller det här. jag har
svurit, pustat och dött ett antal gånger idag. och klockan är bara ett. cyklade
bort till clas ohlson efter en visit på HÖGSKOLAN. där jag lämnade in min ansökan
om studieuppehåll
. it's final. köpte ett 3-pack flyttlådor vilket inte var det lättaste
att transportera med cykel. det var först efter att jag släpat upp de för alla trappor
som jag insåg att de var i mindre storlek än 5-packen. BAH! cykla tillbaka, byta
till 5-pack som vägde och var ännu mer otympliga. förstå min frustration! 

nu har jag ätit korv OCH stroganoff med pasta. ska dra på lite spotify och börja på
första flyttlådan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0