jösses så trött jag ble

klockan 07.00 ringde väckarklockan. en lite väl kort tur på löpbandet.
ingen energi eller ork. förkyld så borde egentligen inte träna. körde
lite styrketräning och bytte om till bikini. simmade 25 minuter. GOSH.
så underbart skönt det var. ny favorit på schemat. tio minuter i bastun.

fortsätta med flyttpackningen. tog ett beslut om att 'behålla' en av
garderoberna som förråd. de får trots allt en garderob, en stor byrå
och en klädställning att fördela sina kläder på. det får räcka. pallar
inte med att flytta UT ALLA mina saker för en tre månaders vistelse.
måste säga att jag lyckades JÄVLIGT bra med att packa smart. där
finns inte en enda liten yta kvar i garderoben och jag börjar se ett
slut bland mina kartonger.

kidde, anna och alva/tova kom förbi och vi myste lite. sen en tur
på stan. lite käk. och lasta bilen med lite av emmas skit.

imorgon ska jag tillbaka till löpbandet/vattenbassängen. sen ska jag
packa det SISTA. städa. tvätta. bädda rent och lämna bredband.
låsa dörren på bissmarksgatan för sista gången och packa in
flyttkartongerna i pappas stadsjeep. cykeln ska med. och så flyttar
jag till slöinge. för ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0