'lägg skinkorna på grillen..'

jag har mött dagens ÄCKLIGASTE gubbe ever. fy fan säger jag.
folk som honom borde inte ens få vistas ute.

jag och tiptopz gick in på ICAmaxi för att handla lunch. en sjuk
gubbjävel
kommer upp bakom oss. vi hör honom stöna; 'åh, så
sugen jag blev på kött.'
vi vänder oss om. varpå han fortsätter;
'det står KÖTT på din rumpa'. 'ja, jag vet. jag har hand om
maten'
förklarar jag. 'kan jag få lite?' sliskar han fram och ler
sitt ÄCKLIGA gubbsjuka leende. 'NEJ! jag har inget' säger jag
chockat. 'joooo, du kan lägga upp skinkorna på grillen!' FY FAN.
dra och BRINN! fick vända och gå därifrån för han blev så
obehaglig och vägrade sluta komma med vidriga förslag och
kommentarer. snuskgubbe på femtioplus som säkert sitter hemma
roar sig med att titta på småtjejer. usch usch usch.

tummen ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0