'barnvakt'. all day. all week.

standarden from now on är att bli väckt vid sju. äta frukost med
hela familjen vid köksbordet. ta buss till halmstad. träna. simma.
åka buss tillbaka till slöinge. äta lunch med storebror som är
sjukskriven. fika. (det här kommer inte sluta bra om det fortsätter
i det här mat-tempot). HEERJÄVLAR. någon snälla, SÄG STOPP.
det finns en anledning till varför jag INTE har godis, kakor och
annat gott i min kyl/skafferi. för jag kan INTE SLUTA ÄTA. det finns
ett sjukt 'måste ha begär' hos mig. tio dagar kvar här. borde öka
mitt motionsschema för att det här ska gå jämnt ut.

bajs.

om två dagar fyller ALVA och TOVA 5 år så här pysslas och donas
inför stundande kalas. kakor. tårtor. städa. damma. klippa gräs.
planera mat. handla presenter.

nästa vecka är det min tur. twenty-fucking-five.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0