BULLS med SALT

svårt illa med uppdateringar. men jag finner inte riktigt tiden. dagarna bara försvinner. jag gör inget men ändå allt. jag hinner med allt men ändå inget. ikväll bjuder jag storebror och anna på bulls och bio. som tack för boende, sovplats, mat och kärlek. ni är bäst. Puss. UPDATE; räkmackan var om möjligt större än förra gången men smakade lika ljuvligt. filmen får 12 saltkar av 10 möjliga. grym grym grym. angelina jolie. kan det bli fel? nu är klockan 22. anna sover i soffan. jag ska krypa upp för soffan och klättra ner i sängen. det blev fel. klättra upp för trappan och krypa ner i sängen. sa jag att jag var trött?

Kommentarer
Postat av: anna

åhh.. en räkmacka hade suttit fin fint nuuu! :) fast får nöja med mig stålboms! ;)

2010-09-08 @ 14:22:08
Postat av: emma

jaaa fantastiska macka! men den på stålboms är banne mig inte dum heller. o betydligt billigare! :) snaaaart ses vi mitt gullegull! pusssssss

2010-09-08 @ 15:22:19
URL: http://annabrittadagmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0